Veelgestelde vragen
Hoe kan ik annuleren?
Annuleren is alleen mogelijk met een annuleringsverzekering.
Deze dient u zelf af te sluiten. Wij bieden dit niet aan.
Het lukt niet om in te loggen in de "mijn omgeving"
Dat is vervelend, misschien komt het omdat je hebt geprobeerd in te loggen met een ander e-mailadres of een onjuist wachtwoord. Het is belangrijk dat je altijd inlogt met het e-mailadres waar je ook de reservering mee hebt gemaakt. Als je probeert in te loggen met het juiste e-mailadres en je krijgt nog steeds een foutmelding, dan kun je proberen een nieuw wachtwoord aan te vragen. Als geen van beide werkt, neem dan contact met ons op.
Ik heb een kampeerplaats of accommodatie op de camping gereserveerd, maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen.
Na het online boeken ontvang je een voorlopige bevestiging van jouw reservering. Binnen 3 werkdagen krijg je de definitieve reserveringsbevestiging toegestuurd. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op. Dit kan via mail (info@de-waay.nl) of telefoon (0481-421256). Het kan ook zijn dat het e-mailadres niet goed is ingevuld of dat jouw reserveringsbevestiging per ongeluk in de spam mailbox is beland.
Zijn er seizoensplaatsen beschikbaar?
Wij bieden geen seizoensplaatsen aan maar je kunt bij ons wel meerdere arrangementen tegelijk boeken.
Neem hiervoor contact met ons op.
Aankomst- en vertrektijden
Kamperen:
Aankomst vanaf 13:00 uur
Vertrek voor 12:00 uur
Verhuuraccommodatie:
Aankomst vanaf 15:00 uur
Vertrek voor 11:00 uur
Indien u na de openingstijden van de receptie aankomt verzoeken wij u dit op de dag van aankomst telefonisch of per mail aan ons door te geven.
Kunnen familie/vrienden een bezoekje brengen?
Bij ons een dagje op bezoek komen is alleen mogelijk als je een aanwezige campinggast gaat bezoeken.
De campinggast dient het bezoek altijd van te voren aan te melden in de receptie. Wij vragen een kleine bijdrage hiervoor.
Is er WIFI op de camping?
Er is wifi aanwezig over de hele camping met een inlogcode.
Er is een vrij wifipunt aanwezig in de gameroom en bij de hooimijt.
De Wifi is alleen voor recreatief gebruik.
Mag ik mijn hond meenemen naar de camping?
Honden (max. 2) zijn van harte welkom bij ons, maar moeten altijd aangelijnd zijn. Hondenpoep buiten de hondentoitetten moet altijd opgeruimd worden. Er mag niet geplast worden in de speelgebieden.
Honden mogen niet in de recreatievijver of op het strand, maar wel naast de kinderboerderij in de hondenvijver.
Zijn barbecues toegestaan op de camping?
Ja, barbequen is toegestaan. Denk aan de buren :).
Wees voorzichtig met vuur en zet een emmer water klaar om te blussen.
Mag er een bijzettentje bijgezet worden?
Een bijzettentje mag als deze op eigen plaats staat en niet een stukje plaats van de inneemt.
Hoe groot zijn de plaatsen?
De plaatsen op het zwaluwenveld zijn rond de 100 m2
De plaatsen in de cirkels, waterkant en speeltuin zijn rond de 120 m2
Is het mogelijk om een optie op een plaats of accomodatie te nemen?
Ja, voor maximaal 10 dagen kun je een optie nemen op een kampeerplaats of een accommodatie.
Via het online boeken op onze website kun je een optie maken. Geef dan in de opmerkingen aan dat het om een optie gaat. Je ontvangt van ons binnen enkele werkdagen een optiebevestiging met de vervaldatum. Voor de vervaldatum horen wij dan graag of jouw optie definitief kan worden gemaakt of kan komen te vervallen.
Wat zit er allemaal bij de plaats bij? Zoals stroom
De plaatsen zijn allemaal voorzien van een eigen watertappunt, 10 ampère stroom, afvoerputje en cai aansluiting.
Jaarplaatsen zijn voorzien van 10 of 16 ampère.
Hoe werkt de slagboom?
De slagboom werkt door middel van kentekenregistratie.
Per plaats kan er 1 auto tegelijk op de camping. Is er een auto op de camping, dan gaat de slagboom niet meer open voor een tweede auto. Kentekens kun je zelf toevoegen in de "mijn omgeving". Doe dit wel zonder de tussenliggende strepen. Voorbeeld; AA123B
Rij nooit met twee auto’s achter elkaar door de slagboom. De slagboom sluit na iedere auto.
Hoe werkt het douchen bij jullie?
Bij het inchecken krijg je douchepasjes mee. Deze plaats je in de houder in de douchecabine en je krijgt warm water.
Bij langer verblijf heb je kans dat het douchepasje leeg raakt. Deze waarderen wij gratis op in de receptie.
Let wel op! Bij kwijtraken en niet inleveren van de douchepasjes vragen wij een bedrag van € 10